Z Wydziałem Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego współpracujemy od kilku lat. Najpierw w ramach consultingu (pomoc w doborze sprzętu do streamingu w związku z pandemią i zajęciami zdalnymi), później wspierając ich działania podczas dni otwartych online. W 2022 roku zostaliśmy zaproszeni do realizacji reklamy kierunku studiów Data Science. Dodatkowo, w ramach tego samego budżetu, zaproponowaliśmy klientowi nagranie kilku wywiadów z absolwentami występującymi w reklamie. Zostały one wykorzystane jako dodatkowy content w social mediach i uzupełnienie kampanii promującej kierunek Data Science.
Po stronie Vireo Media było kompleksowe przygotowanie produkcji od A do Z, czyli:
- opracowanie koncepcji filmu
- przygotowanie scenariusza i tekstu lektorskiego w językach polskim i angielskim
- przygotowanie scenopisu
- przeprowadzenie castingu i dobór aktorów
- przygotowanie planu zdjęciowego
- realizacja zdjęć naziemnych i lotniczych w kilkunastu lokalizacjach
- montaż filmu w wersji polskiej i angielskiej
- montaż wypowiedzi absolwentów w wersji polskiej i angielskiej
- dobór podkładu muzycznego
- postprodukcja obrazu i dźwięku
- dobór ujęć stockowych
- przygotowanie efektów komputerowych i animacji
Uniwersytet Wrocławski to jeden z najstarszych działających uniwersytetów w Europie Środkowej (powstał w 1702 roku). Posiada tytuł Uczelni Badawczej jako jedyna uczelnia na Dolnym Śląsku i jedna z dziesięciu w Polsce.
Zdjęcia z planu:
Opowiedz nam o swoich celach i potrzebach