Pandemia dotknęła nas wszystkich, zarówno prywatnie jak i zawodowo. Wiele firm straciło możliwość działania. Często im mniejsza, lokalna firma – tym większy był to problem dla jej właścicieli. Na szczęście pojawiło się też sporo pozytywnych, dających nadzieję inicjatyw. Cała Polska szyła maseczki, sporo osób posiadających drukarki 3d zaczęło drukować przyłbice ochronne, a lokale gastronomiczne dowoziły darmowe posiłki pracownikom służby zdrowia. Wiele firm przedstawiło też całą swoją produkcję, żeby wspierać lekarzy i pielęgniarki. Pojawiły się też inicjatywy ze strony ogólnopolskich i lokalnych mediów.
TVN pomagajmy sobie
“TVN pomagajmy sobie” to akcja specjalna zorganizowana przez TVN Discovery. Telewizja zaoferowała przedsiębiorcom możliwość reklamy wideo w wybranej telewizji tematycznej oraz w internecie w zasadzie za darmo. Za 1 zł firma otrzymuje czas antenowy (10 emisji 15-sekundowego spotu reklamowego) oraz 5000 zł budżetu na reklamę internetową. Początkowo TVN planował wybranie jedynie 500 firm, ale odzew był tak duży, że pula została zwiększona do 1000.
Mieliśmy okazję pomóc kilku firmom w skorzystaniu z oferty TVNu. Przy okazji nam również udało się dostać do projektu.
W akcji TVNu liczyła się kolejność zgłoszeń. Nie mieliśmy więc możliwości na organizację większej produkcji filmowej. Na dodatek termin zbiegł się z czasem największych obostrzeń związanych ze zgromadzeniami i dużą dozą niepewności wśród przedsiębiorców. Musieliśmy więc znaleźć rozwiązania, które pozwoliły na stworzenie czegoś jakościowego, ale w krótkim czasie i niskim kosztem.
Poznaj nasze portfolio filmowe lub skontaktuj się z nami w celu poznania naszej oferty!
MArt Immobilien Design
MArt Immobilien Design to firma zajmująca się kompleksową aranżacją wnętrz. Mieliśmy okazję współpracować z nimi już kilkukrotnie organizując zdjęcia produktowe autorskich mebli. W ekspresowym tempie stworzyliśmy dla nich prostą reklamę opartą o to, czym już dysponowaliśmy – czyli zdjęcia produktowe. Mimo, krótkiego czasu – zdążyliśmy i reklama była emitowana w HGTV Home & Garden – kanale tematycznym o urządzaniu domów i ogrodów, należącym do Grupy TVN.
Mieszkaniee.pl
Mieszkaniee.pl – a po niedawnym rebrandingu maildom.pl to portal, dzięki któremu po podaniu interesujących nas parametrów otrzymujemy mailowo informacje o okazjach mieszkaniowych.
W tym przypadku klient zdecydował się sam nagrać materiał wideo. Doradzaliśmy klientowi od momentu planowania pracy do ukończenia projektu. Podpowiedzieliśmy, gdzie może wypożyczyć profesjonalny sprzęt, jaki sprzęt dźwiękowy i oświetleniowy wybrać oraz w jaki sposób poprowadzić kamerę, aby ujęcia były atrakcyjne wizualne. Po przekazaniu gotowego nagrania zajęliśmy się jego postprodukcją – montażem, poprawą kolorystyki, stabilizacją oraz dodaniem prostych animacji, efektów dźwiękowych oraz podkładu muzycznego. Dzięki temu ę cały proces produkcji zamknęliśmy bardzo szybko i spot reklamowy również dostał się do projektu TVNu, była emitowany w HGTV.
Vireo Media w TVN
Po kilku zapytaniach od klientów o wsparcie przygotowania spotów reklamowych do tego programu – również uznaliśmy, że warto wziąć udział w akcji i zareklamować Vireo Media. Przygotowaliśmy krótką animację reklamową na temat naszej firmy, skupiając się na najważniejszych aktualnie aspektach, w jakich wspieramy klientów (produkcji wideo na potrzeby kampanii w social mediach). Nasze reklamy emitowane były od początku czerwca w TVN 24 BiS.
Bezpłatne wsparcie reklamowe dla firm
Akcja TVNu nie była oczywiście jedyną, która w dobie pandemii i kryzysu wspierała przedsiębiorców. Lokalna telewizja ECHO24 uruchomiła akcję #echo24wspierabiznes. Każdy przedsiębiorca z Wrocławia i Dolnego Śląska, którego dotknęły skutki pandemii koronawirusa, mógł całkowicie za darmo zareklamować się na antenie. Akcja TVNu nie była oczywiście jedyną, która w dobie pandemii i kryzysu wspierała przedsiębiorców. Lokalna telewizja ECHO24 uruchomiła akcję #echo24wspierabiznes. Każdy przedsiębiorca z Wrocławia i Dolnego Śląska, którego dotknęły skutki pandemii koronawirusa, mógł całkowicie za darmo zareklamować się na antenie. Gazeta Wrocławska udostępnia serwis, gdzie publikuje bieżące informacje związane z rządową tarczą antykryzysową. Można również dodać swoją działalność do bazy firm lokalnych i promować się w serwisie.
Jeśli prowadzisz firmę – warto śledzić tego typu akcje wspierające przedsiębiorców. To świetna okazja, żeby promować swoją działalność i chociaż w niewielkim stopniu zniwelować skutki lockdownu.